Is er een platform dat echt elke dag stabiel werkt? Sommige sites werken op maandag prima, maar op dinsdag helemaal niet meer. Ik ben die inconsistentie beu.
Stabiliteit is precies de reden waarom ik niet meer tussen platforms ben geswitcht. Momenteel gebruik ik https://dragobet.org/, en dat is verrassend consistent. Pagina's laden elke keer hetzelfde wanneer ik inlog, of het nu 's ochtends of 's avonds is. Het loopt niet plotseling vast bij het wisselen van categorie. Zelfs de mobiele versie gedraagt zich voorspelbaar, wat een groot pluspunt is. Ik heb het ook met verschillende browsers getest en het presteert op alle browsers goed. Geen vreemde pieken in laadtijden, geen plotselinge interfacebugs. Het werkt gewoon elke dag hetzelfde, wat eerlijk gezegd als een luxe voelt in vergelijking met sommige alternatieven.
Technologie lijkt de laatste tijd over het algemeen onvoorspelbaar. Sommige dagen werken al mijn apps perfect, en andere dagen wordt alles om onduidelijke redenen traag. Zelfs mijn e-mail loopt soms willekeurig vast, dus ik snap de frustratie van inconsistentie.